کرمان موتور

[ad_1]

کرمان موتور از مطرح تازه فروش با شرایط اختصاصی دو محصول جک J4 و KMC T8 با اقساط ۴۸ ماهه اختصاصی آذرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

مطرح تازه فروش با شرایط اختصاصی دو محصول جک J4 و KMC T8 با اقساط ۴۸ ماهه اختصاصی آذرماه ۱۴۰۲ از سوی کرمان موتور اغاز شد.

 

آرمان ملی آنلاین – شرکت کرمان موتور مشخصات و جدول قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروی جک  J4 و کی ام سی T8 را انتشار کرده است.

در این مطرح فروش قیمت قطعی پیکاپ تی ۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و ماشین جی ۴ ، ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می باشد. بر پایه اظهار کرمان موتور شرایط فروش از اول آذر اغاز می بشود و تا ۳۰ام آذر ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش برای هر دو ماشین به طور نقدی یا اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده است. در همه موارد، ماشین ۴۵ روز بعد از ثبت‌نام تحویل داده می‌بشود.

رنگ‌های قابل انتخاب برای J4 شامل سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک  و برای T8رنگ های اراعه شده در این شرایط فروش سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. در مطرح اقساطی تا زمان تسویه حساب کامل سند ماشین در رهن شرکت خواهد ماند.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصادی، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و تکنولوژی را در وب سایت خبری روشنفکر بخوانید.

شرایط فروش نقد و اقساط اختصاصی آذر ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از سوی کرمان موتور اظهار شد.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ T۸ و جک جی۴ اختصاصی آذر ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از سوی کرمان موتور اظهار شد.

شرکت کرمان موتور مشخصات و جدول قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 و کی ام سی T8 را انتشار کرده است.

در این مطرح فروش قیمت قطعی پیکاپ تی ۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و ماشین جی ۴ ، ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می باشد. بر پایه اظهار کرمان موتور شرایط فروش از اول آذر اغاز می بشود و تا ۳۰ام آذر ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش برای هر دو ماشین به طور نقدی یا اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده است. در همه موارد، ماشین ۴۵ روز بعد از ثبت‌نام تحویل داده می‌بشود.

رنگ‌های قابل انتخاب برای J4 شامل سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک و برای T8رنگ های اراعه شده در این شرایط فروش سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. در مطرح اقساطی تا زمان تسویه حساب کامل سند ماشین در رهن شرکت خواهد ماند.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

در داخل کابین KMC J7 با فضایی ساده اما شیک روبرو هستیم که در آن ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم جلب دقت می‌کنند. در این بین قطعات اسپرت نظیر صندلی‌های یکپارچه نیز دیده خواهد شد تا داخل ماشین با ظاهر بیرونی و مشخصات فنی ماشین هماهنگ گردد. نمایشگر کنسول میانی عمودی است و تعداد بسیاری از تنظیمات را در خود جای داده. در واقع این سبک به کلمه مینیمالیستی مدتی است که ترند شده و با این که از نظر ارگونومی ضعف‌هایی دارد اما به این علت که امکانات زیاد را در فضایی کوچک گرد هم می‌آورد کارآمد به نظر می‌رسد.

اهرم معاوضه دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و نشانگرهای پشت فرمان دیجیتال نیز از دیگر مواردی می باشند که حس و حال آینده‌نگرانه ماشین را به رخ میکشانند و طراحی غربیلک فرمان هم متفاوت و دلنشین دقت به چشم می‌آید. کیفیت متریال مورد منفعت گیری نیز مناسب به نظر می‌رسد و نسبت به محصولات قدیمی‌تر جک پیشرفت محسوسی داشته. ضمناً KMC J7 از نظر عرض و ارتفاع شرایطی نزدیک به آریزو ۶ پرو دارد اما بواسطه طول اندکی زیاد تر و فاصله محوری بهتر، جای پای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار میدهد. در خصوص فضای صندوق نیز اوضاع مناسب به نظر می‌رسد و میشود برای سفرهای خانوادگی روی محفظه بار ماشین حساب باز کرد.

کی ام سی J7 ظاهری بسیار خشن و تهاجمی دارد و تقریباً در همه زوایا حس و حال باطنی خود را به نمایش می‌گذارد. بخصوص در قسمت دماغه که ورودی‌های زیاد بزرگ هوا و چراغ‌های کشیده و خشمگین ماشین حسابی خودنمایی می‌کنند و در هر قسمت ناظر بازی تند و تیز خطوط هستیم. با گذر از این زاویه و رسیدن به قسمت کناری، خوی وحشی ماشین قدری آرام می‌گیرد اما باز هم خط شانه برجسته و فرم سیال سقف در کنار رینگ‌های بزرگ و زاویه نسبتاً تند ستون C اجازه نمی‌دهند که حال و هوای مسابقه‌ای ماشین را از یاد ببریم.

در انتها نیز چراغ‌های مدام که این روزها زیاد مد شده با گرافیک جذابشان بیشتر از هر چیز نظرات را به خود جلب می‌نمایند و مقداری پایین‌تر، فرو رفتگی‌ها و برآمدگی‌های صندوق و سپر، شکل و شمایل متغیری را پدید آورده‌اند که در نوع خود ستودنی است. ضمناً اگزوزهای دوگانه، مه‌شکن‌های عمودی و دیفیوزر عقب نیز در بهبود ظاهر این تکه تاثییر بسزایی داشته‌اند. در یک جمع‌بندی کلی باید اعتراف کرد که J7 یکی از زیباترین سدان‌های چینی است که تا بحال قدم به سرزمینمان گذاشته و از این رو به راحتی میتواند نظر جوانان و یا میانسالانی که دلشان جوان است را به خود جلب نماید.

احتمالا با دیدن حجم پیشرانه KMC J7 مقداری نا امید شوید و آن را شبیه دیگر چینی‌های ۱.۵ لیتری حاضر در بازار فکر کنید اما این اژدهای تازه به لطف منفعت‌مندی از یک توربو بهینه و پشتیبانی سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI و انواع و اقسام تکنولوژی‌های دیگر قادر است چیزی در نزدیک به ۱۸۴ اسب‌بخار قوت (در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه) و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور (از ۱۸۰۰ الی ۳۵۰۰ دور بر دقیقه) تشکیل نماید که برای یک ماشین نیمه‌لوکس ( یقیناً با معیارهای وطنی) راندمان زیاد خوبی به حساب می‌آید.

ماموریت انتقال این قدت و گشتاور به چرخ‌های جلوئی هم بر مسئولیت یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار گرفته که هرچند عملکردی به دقت و شدت رقبای آلمانی و ژاپنی ندارد اما با دقت به برخورداری از سیستم دوکلاچه کار او را به درستی انجام میدهد تا با افتخاصی روبه رو نشوید. نتیجه همه اینها به شتاب زیاد خوب ۷.۶ ثانیه منتهی شده که J7 را در جایگاه سریع‌ترین ماشین مونتاژ داخل قرار میدهد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و جدا گانه چند اتصالی (مولتی‌لینک) در عقب و ترمزهای چهارچرخ دیسکی در تکه جلو از نوع خنک شونده اشاره نمود.

 

[ad_2]

منبع