به گزارش روشنفکر
مدیرعامل تلوبیون بیان کرد؛
بیشترین تماشاگر از آن «مناظره سوم» می بود
مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون آمار بازدید سه مناظره تازه را خبرداد و معتقد است که عدد بالای ۱۵۰ هزار بازدید همیشه مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده است که در ربط با مناظرههای تازه برابری میکند.
خورشیدی در جواب به این که از بین شبکههای اجتماعی کدام شبکه در این زمان بازدید بسیاری داشته است؟ اظهار کرد: قاعدتا شبکههای اجتماعی بازدیدهای بسیاری دارند، در بین اینها اینستاگرام بازدید بسیاری دارد و درصدی از مصرف محتوا در آنجا اتفاق میافتد. مطلبرسانهای داخلی هم همینطور. مصرف محتوای نامزدها به طور دقیقه هست اما از نظر مصرف محتوا در تلوبیون هم اختلاف مصرف سه نامزدی که در نظرسنجیها بالاتراند زیاد نیست و اعدادی که مصرف میشود مشخص می کند زیاد به هم نزدیک است و خب به هر حال هر فردی که زیاد تر تشکیل محتوا داشته و جدیتر داخل این عرصه شده قاعدتا مصرفشان هم زیاد تر شده است.
او گفت: با آخر مناظره قطعات و ویدئوهای نامزدها به لحظه در کانالها ارسال و به طور سه مدل توزیع میشود و در ادامه داده کاوی این که در فضای مجازی چه بر محتوای یک نامزد قبل به ستادها اراعه میشود و این چنین در تلوبیون حاضر است.
خورشیدی با اشاره به وجود نامزدها در استودیوی تبلیغاتی تلوبیون هم یادآور شد که تا بحال پنج نامزد در این استودیو حاضر شدهاند و نزدیک به ۸۱ مرتبه پخش زنده صورت گرفته است. این استودیوها ۲۴ ساعته در اختیار نامزدهاست و ساعت مشخصی ندارد.
او گفت: نامزدها ۴۶ تکه تشکیل محتوای اختصاصی و ۴۶ تکه هم پخش همزمان با آنتن داشتهاند. این استودیوهای اختصاصی یک فرایند تازه را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده تا بتوانند همه آنچه که در فضای مجازی و چه در تلویزیون نیاز هست پخش شود، را پخش کنند.
مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با گفتن این که وبسایت تلوبیون ۵۲ میلیون کاربر سالانه دارد، او گفت: او گفت و گو رجوع مردم از موتورهای جستو جو یک او گفت و گو جدی است. در اینجا این امکان به نامزدها داده میشود که خودشان را در معرض موتورهای جست و جو قرار بدهند.
مجید معافی
دسته بندی مطالب
منبع