همتای شخصیت The Boys - Banner


به گزارش روشنفکر

این روزها همه جا سخن بگویید از سریال The Boys است. این مجموعه دوست داشتنی به تازگی با انتشار کردن فصل چهارم مجدد نامش بر سر زبان‌ها افتاده و عده‌ی تعداد بسیاری خواهان محصولات بیشتری با تم این سریال ابرقهرمانی می باشند. ما گیمرها هم بدمان نمی‌آید تا برای یک بار هم که شده، یک توانایی‌ی ابرقهرمانی عالی از دنیای The Boys داشته باشیم و در طول این مقاله، قرار است تا با هم نگاهی به کامیک و سریال «پسران» انداخته و پتانسیل‌‌های آن را برای ساخت یک بازی ویدیویی بازدید و انتظاراتمان از این چنین اثری را مرور کنیم. در ادامه، همراه ویجیاتو باشید.

چرا اولین بازی ساخته شده از The Boys باید یک توانایی مبارزه‌ای (فایتینگ) باشد؟

همه ما می‌دانیم که سریال The Boys یک گفتن ابرقهرمانی با موضوعات پیچیده است و جهان آن بیشتر از آن که همانند به دنیای مارول باشد، ما را به یاد جهان DC می‌اندازد و اصلا می‌توان خود دی‌سی را به گفتن یکی از اولین خالقان این سری دانست که در ادامه‌ی ماجرا، داینامایت اینترتینمنت (Dynamite Entertainment) ساخت آن را برعهده گرفت تا یکی از بهترین کامیک‌های سوپرهیرویی خلق شود. از طرفی، طراحی ابرقهرمان‌های بویز به شکل خداگونه‌ای صورت گرفته و به همین راحتی‌ها نمی‌توان با آن‌ها دچار شد، بعد در مواقعی که با این چنین شرایطی دچار هستیم بازی ناخودآگاه ما را به یاد سری Injustice می‌اندازد.

ادامه مطلب
سونی به گمان زیادً برند «اکسپریا» را کنار می‌گذارد

خشونت بیشتر از حد تاثییر از یک طرف و مبارزات تک به تک حماسی و مبارزاتی بازی مورتال کامبت از کاراکتر هوم‌لندر، همه گویای آن است که بهترین راه برای لذت‌بردن از این چنین دنیایی، یک بازی مبارزه‌ای بوده که بتوان در طول آن این خدایان بی‌رحم را به جون هم انداخت که تا سر حد مرگ یکدیگر را به خاک و خون کشیده و یک توانایی‌ی سرگرم‌کننده خلق کنند. اکنون چه فردی بهتر از باقی استودیوها می‌تواند یک توانایی‌ی فایتینگ آمیخته به خون را مدیریت کند؟ NetherRealm چندین دفعه و چندین دفعه به ما ثابت کرده که توانایی انجام این چنین کاری را دارد و به نظر بهترین گزینه‌ی روی میز این استودیو خواهد می بود.

از داستان بازی فرضی The Boys چه می‌خواهیم؟

کاور شماره‌ی ۱ کمیک The Boys با لگوی ایمپرینت WildStorm (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)

تا به امروز، بازی‌های اقتباسی بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیون ساخته شده‌اند که اگر بخواهیم مثالی تجاری از آن‌ها بزنیم، به راحتی می‌توان به آثاری همانند بازی دیمن اسلیر، اتک آن تایتان، ناروتو و تعداد بسیاری از بازی‌های انیمه‌ای اشاره کرد که احتمالا گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای داشتند، اما در چهارچوب سریال دچار شده بودند و تلاش داشتند تا با پیاده‌سازی مو به موی داستان و روایت، یک توانایی‌ی خطی که چندین دفعه و چندین دفعه شنیده‌ایم و دیده‌ایم را روایت کنند و از همین رو، نمی‌توانستند آن‌طور که باید و احتمالا داستان بگویند.

ادامه مطلب
تویوتا و هیوندای برای ساخت خودروهای اسپرت با یکدیگر متحد می‌شوند_روشنفکر
آخرین مطالب

بازی The Boys دو راه خواهد داشت. یک این که به کل داستان‌گویی را در برتری خود نگذارد و مبارزات را به هر چیزی ارجحیت دهد و یا این که بتواند داستانی از دل کامیک سری بیرون کشیده و برداشت خود را از داستان داشته باشد، یک ماجرای کافی برای ساخت یک توانایی‌ی فایتینگ به طور اورجینال و تازه خلق کند و آن را به طور ساده و دلنشین برای کنار آمدن با جهان بازی و یقیناً یادگرفتن مکانیزم‌های آن اراعه کند. به نظرم اتفاقات Injustice می‌تواند منبع الهام خوبی برای این کار باشد، کما این که ابرقهرمان‌های داخل فیلم و کامیک نیز هر یک جبهه‌ی اشکار خود را دارند و به راحتی می‌توان یک تیم برای گروه هوم‌لندر و تیمی برای بوچر و هیوئی و استارلایت در نظر گرفت و این دو جبهه را به جان هم انداخت.

از گیم‌پلی بازی «پسران» چه انتظاری داریم؟

1718856977 336 چرا به بازی مبارزه‌ای The Boys نیاز داریم؟ روشنفکر.webp

همان گونه که گفتم، The Boys عملا ترکیبی از المان‌های ابرقهرمانی Injustice و خشونت بی حد و مرز مورتال کامبت خواهد می بود. از یک سو ناظر فیتالیتی‌های خونین هوم‌لندر روی استارلایت خواهیم می بود و از نظر دیگر بوچر را خواهیم داشت که می‌تواند با منفعت گیری از یک شاتگان اره‌ شده به جان «دیپ» بخت برگشته بیفتد و استارلایتی که با نورانی کردن بیشتر از حد محیط، چشمان ای-ترین را را از بین می‌برد. ترکیب این دو ویژگی حداقل روی کاغذ می‌تواند کمبویی از زیبایی بصری، خشونت بی‌حد و مرز و مبارزات حماسی باشد که یقیناً نیاز به یک فرمول طلایی خواهد داشت. چه فرمول Injustice و چه فرمول مورتال کامبت چندین دفعه و چندین دفعه توسط ما توانایی شده و هر کدام امضای خاص خودشان را دارند و از همین‌رو، The Boys یک امضای اختصاصی نیاز دارد تا بتواند خود را از دو بازی قبلی نزدیک کند که قسمت سخت ماجرا در همین تکه خواهد می بود.

ادامه مطلب
ظرفیت محصولات ایران ماشین در مطرح تازه فروش چه مقدار است؟ [شهریور 1403]_روشنفکر

اول از همه، می‌توانیم قهرمان‌های بازی را به انسان‌ها و ابرقهرمان‌ها تقسیم بندی کنیم. شخصیت‌هایی همانند بوچر و هیوئی طبیعتا نمی توانند به راحتی از قابلیت‌های اختصاصی خود منفعت گیری کنند و برای این کار، ملزوم است تا از V24 منفعت گیری کنند و به طور موقت به قوت‌های اختصاصی‌ی خود دست اشکار کنند، اما منفعت گیری از این ماده علتمی‌شود تا نوار سلامتی آن‌ها افت اشکار کند و هرچه زیاد تر از این آیتم‌ منفعت گیری کنند و نیرومندتر شوند، روال افت سلامتیشان زیاد تر خواهد شد. از طرفی ابرقهرمان‌ها طبیعتا به این چنین ماده‌ای احتیاج ندارند، اما برای بالانس شدن بازی و مراعات قانون سنگ، کاغذ، قیچی در گیم‌دیزاین آن، باید قهرمان‌ها را محدود کنیم و بهترین راه برای این کار، پردازش دقیق به هر یک از ابرقهرمان‌ها با دقت به لور داستانیشان خواهد می بود. برای مثال، هوم‌لندر به بطری شیر برای نگه داری اعتدال خود احتیاج خواهد داشت یا برای مثال در صورتی که ای-ترین بیشتر از حد از قابلیت‌هایش منفعت گیری کند، سکته خواهد کرد و از همین‌رو بازیکن باید مدام ضربان قلبش را چک کند، دلنشین است نه؟

ادامه مطلب
قیمت بازار متا از یک تریلیون دلار عبور کرد

به این صورت نه‌تنها بازیکن می‌تواند اشارات داستانی تعداد بسیاری به مجموعه مورد علاقه‌اش در بازی اشکار کند، بلکه بازی بالانس خواهد شد و یک توانایی‌ی منحصر به فرد نسبت به باقی آثار NetherRealm توانایی می کنیم. یقیناً که این همه ماجرا هم نیست و همانند سری تکن، می‌توانیم یک سری مود جانبی دیگر هم به بازی اضافه کنیم تا حالات جدیدی در دسترس ما قرار گیرد. برای مثال یک حالت Beat ’em Up که در طول آن می‌توانیم در نقش تیم Payback قرار گرفته و ماموریت‌های قبل این تیم را جستوجو کنیم.

جهان بازی The Boys به چه شکل خواهد می بود؟

The Boys Is Ripe For A Fighting Game

دنیای The Boys پر است از مکان‌های به یاد ماندنی. از برج وات گرفته تا دانشگاه Godolkin و یقیناً زندان‌ ترسناک مخفی آن و محیط‌های آشنای فرد دیگر که حسابی با آن‌ها خاطره داریم. بعد دست سازنده حسابی باز است تا استیج‌های جذابی را خلق کند و بتواند بازیکن را در مبارزات آن غرق کند. یقیناً که یک سری مسئله‌ی زیاد مهم در این رابطه وجود خواهد داشت. تحول محیط در بازی امر مهمی به حساب می اید و از آن جا که شخصیت‌هایی همانند هوم‌لندر می‌توانند با داخل کردن ضربه به حریف، او را به آسمان پرتاب کنند، دلنشین می‌شود اگر بتوان با پشتیبانی تکنولوژی‌های روز، این قابلیت را فراهم کرد که در صورت برخورد این چنین ضرباتی با بازیکن، او به آسمان پرتاب شده و در یک استیج دیگر فرود بیاید و مبارزه در آن جا ادامه اشکار کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصادی، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و تکنولوژی را در وب سایت خبری روشنفکر بخوانید.

خلاصه آن که…

The Boys پتانسیل تبدیل شدن به یک توانایی‌ی بسیار در دنیای بازی‌های ویدیویی، خصوصا به گفتن یک بازی فایتینگ را دارد و کافیست تا استودیوی با توانایی‌ای همانند ندررلم، ساخت این بازی را بر مسئولیت بگیرد تا بتواند با توانایی کامل، از درون این جهان بی‌رحم یک بازی خشن و دست داشتنی را تحویل مخاطب دهد. اما نظر شما چیست؟ شما دوست دارید تا بازی ساخته شده از The Boys به چه شکلی باشد؟

ادامه مطلب
مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت

دسته بندی مطالب

اخبار فناوری

اخبار پزشکی

خبرهای ورزشی

اخبار فرهنگی

خبرهای اقتصادی

اخبار کسب وکار ها