روز سهشنبه، ۱ اسفندماه ۱۴۰۲، رویدادی با میزبانی «بانیمد»، با وجود فعالان و برندهای بزرگ صنعت لایف استایل، ساعت، اکسسوری و… با مقصد همفکری، شبکهسازی و تبادلنظر در هتل پارسیان اوین برگزار شد.
«ارجمندی»، قائممقام هلدینگ آواکتان، در ابتدای این اتفاقات توضیحاتی درمورد برندها و شرکتهای زیرمجموعه آواکتان و داستان شکلگیری مجموعههایی همانند «جینوست»، بانیمد، «دلیش»، «دومیل» و… اراعه داد. در ادامه، او از اضافهشدن ۱۰۰۰ برند فعال در صنعت مد و پوشاک به مجموعه بانیمد در سال ۱۴۰۲ سخن او گفت و خبرداد که بازارگاه بانیمد زیرساخت و توانایی مدیریت زیاد بسیاری دارد و این توانایی را در اختیار برندهای همکار قرار خواهد داد.
در ادامه این اتفاقات، «مهران بخار»، عضو هیئتمدیره بانیمد، به دستاوردها و آمارهای خلقشده توسط بانیمد اشاره داشت. او در ادامه این اراعه، به آینده و مسیر پیشرفت این برند اشاره کرد و از برنامههای آتی این برند برای وجود در خارج از مرزهای سرزمین و وجود پررنگ در کشورهای همسایه او گفت و جزئیات جدیدی از خدمات بانیمد در سال ۱۴۰۲ را خبرداد که شامل موارد زیر می بود:
- خدمات تحویل حضوری
- اضافهشدن شعب
- امکان معاوضه همزمان کالا
- لجستیک و خدمات تحویل دوساعته در تهران و کرج
- امکان کادوپیچی سفارشی کالاها
- فروش کالای دیجیتال
- و… .
در ادامه این مراسم، مناظرهای بین افراد قوی برندهای گوناگون حوزه لایف استایل برگزار شد. در این مناظره «امیر مهاجری»، مدیر دیجیتال مارکتینگ برند آرایشی سفیر، «مهدی قاسمی»، مدیرفروش شرکت زمانآرا، «بابک کیانگوهر»، مدیرعامل اکسسوری کیان، «امیرحسین پورمنطقی»، مدیرعامل برند RNS و «شاهرخ کشاورز» وجود داشتند و توضیحاتی درمورد چگونگی گسترش شعب و فروش آنلاین فعالیتهای خود اراعه دادند.
«بحیرایی»، رئیس هیئتمدیره انجمن واردکنندگان فراوردههای آرایشی و بهداشتی و عطریات ایران، حوالی اصالت کالا، روال کاری و چگونگی همکاری در سایتهای آنلاین سخن او گفت.
در ادامه «غلامحسین ادریسآبادی»، بهگفتن نایبرئیس اتحادیه صنف ساعت تهران و «حامد استیری»، عضو هیئتمدیره صنف آرایشی و بهداشتی، درخصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی توضیحاتی اراعه دادند.
منبع